Dapatkan Tips Perkahwinan Percuma

"Jangan jadikan Ebook ini sebagai panduan untuk tambah bini yer"

Jangan terpedaya dengan Ebook ini kerana ianya ditujukan bukan semata-mata kepada org yg baru nak kawin. Pada mulanya saya ingatkan begitu. Tapi selepas diteliti dan dihayati barulah dapat tangkap mesej sebenar penulis berkenaan ebook ini.

Ianya sarat dengan motivasi, perkongsian idea dan pengalaman sebenar penulis tentang suatu perkara realiti yang dihadapi oleh setiap makhluk yang bergelar manusia.

Bagaimana beliau membongkar rahsia kejayaan beliau mendapatkan sumber kewangan di saat2 beliau nak kahwin TANPA PERLU MEMINJAM. Suatu perkara yang sangat2 jarang dilakukan oleh sesiapa sahaja.

Lumrah kebiasaan manusia yang nak kahwin tak boleh lari dari masalah kewangan lantas meminjam tak kiralah dari bank atau mana-mana sumber termasuk ibu dan bapa. Tetapi di sini beliau membongkar bagaimana beliau boleh melepasi halangan tersebut dengan yakin melalui perniagaan internet yang beliau ceburi. Ini membuktikan bahawa melalui perniagaan internet kita sebenarnya boleh bebas dari masalah kewangan kalau kena pada caranya.

Susunan cerita yang sangat menarik untuk dikongsi juga disertakan dengan tips-tips berguna yang boleh dijadikan panduan dan motivasi kepada sesiapa sahaja untuk mengikuti jejak langkah beliau.



Mr. Alfat aka Alfa Bravo
Usahawan internet separuh masa
SantaiBlogger.com

"RM20 Sahaja? Tolonglah..."

Salam hormat Muhaimin;

Wah, tak sangka betul, panduan ini bukan sahaja menerangkan langkah-langkah yang perlu diambil untuk mengumpul duit hantaran, sebaliknya, menanamkan satu sikap yang perlu ada bagi seorang bakal suami atau isteri. Serius, bila saya baca, saya belajar banyak perkara.

Walaupun, saya seorang ahli perniagaan, banyak juga benda yang saya tidak nampak dan dalam panduan ini, saudara Muhaimin telah tunjukkan dengan perkataan yang amat mudah difahami. RM20 untuk ilmu persedian rumah tangga? Tolonglah, nanti orang ingat panduan ini panduan main-main. ^_^



Raja Kamil
Usahawan internet sepenuh masa
RajaKamil.biz

" KENAPA LAMBAT KELUARKAN PANDUAN INI!"

Marah! saya memang marah sebab panduan yang SEBAIK ini lambat dikeluarkan. Jujur saya katakan panduan ini ringkas, padat dan sangat berinformasi. Disusun dalam 3 bab yang memudahkan pembacaan dan pemahaman..Bukannya panduan yang meleret-leret dan merapu.

Pada mulanya saya jangkakan panduan ini biasa sahaja tapi jangkaaan saya ternyata meleset. Ianya melebihi apa yang saya jangkakan. Sedari mula membacanya hingga akhir memberikan saya peringatan, motivasi dan sumber inspirasi.

Apa yang menarik, panduan ini ditulis bukan hanya sekadar teori semata-mata tetapi disandarkan kepada ayat Al Quran, Hadis, kata-kata bijak pandai dan pengalaman sebenar penulis... Kalau sekadar teori semua orang boleh buat.

Ilmu yang dipersembahkan lebih dari harganya yang pada saya terlalu murah. Rugi bagi sesiapa yang tidak membacanya...Sangat sesuai untuk mereka yang sudah berkahwin dan yang akan berkahwin..

Dari 10 bintang saya bagi 15 bintang untuk panduan ini...TERBAIK!



Zul Hairi Ahmad a.k.a cyberzul
Ustaz j-QAF (sepenuh masa), Usahawan internet (separuh masa)
CyberZul.com

"Ebook ini sangat realistik, penuh dengan teknik realistik pada harga realistik"

Tanggapan aku sewaktu diminta untuk review ebook ini "aku dah kawin, buat apa lagi baca ebook ni". Tetapi apabila sudah membaca keseluruhan ebook ni, barulah aku tau, ebook ni bukan sekadar untuk memberi tips bagaimana mengumpul wang hantaran, sebenarnya ia lebih dari itu. Sesiapa pun patut memiliki ebook ini apatah lagi mereka yang sedang terkapai-kapai mengumpul wang hantaran.

Pemulaan ebook ini amat menarik bagi aku kerana ia menyedarkan siapa kita di dunia ini. Penulis juga berkongsi bagaimana beliau dapat menjimatkan sehingga 50% perbelanjaan bulanan. Dan berdasarkan pengalaman aku juga, teknik penjimatan yang digunakan penulis adalah realistik. Sesiapa pun boleh buat teknik tersebut. Selain teknik penjimatan, penulis juga berkongsi kejayaan beliau menjana pendapatan dengan modal yang rendah hanya dari rumah. Dan ianya juga teknik yang realistik. Bagi aku, ebook ini patut dihayati oleh semua orang. Terbaek!



Penyubiru (Pekerja IT & Blogger separuh masa)
blog.penyubiru.com
carca-marba.blogspot.com

"Kini saya lebih bersedia...."

Terima kasih kepada saudara Muhaimin kerana menyediakan satu panduan yang agak lengkap untuk sesiapa yang bakal mendirikan rumah tangga seperti saya ini. Banyak tips-tips menarik untuk memudahkan kita berjimat dan mengumpul wang sebagai persiapan untuk menuju hari bahagia.. Ada juga disertakan dengan nasihat-nasihat yang sangat bagus khas untuk mereka yang bakal mendirikan rumah tangga kelak.

Tahniah Muhaimin kerana menyediakan panduan ini



Hafizi Zain (Usahawan internet)
BigTeddyBear2u.com

"Apa yang berbaloi-baloi tu..."

Ya! WangHantaran.com merupakan ebook yang berbaloi untuk dimiliki. Mengapa? Kerana rahsia yang dikongsikan oleh saudara Muhaimin amat menarik untuk dipraktikkan. Pembacaan bab 1 sahaja sudah membuatkan jiwa saya tersentuh.

Sebenarnya wanghantaran.com bukanlah ilmu mengenai persediaan menghadapi alam perkahwinan semata-mata malah lebih dari itu. Maksud saya jika ilmu tersebut dipraktikkan bukan sahaja kita dapat berkahwin dalam tempoh setahun dari sekarang malah memiliki apa sahaja yang diidamkan. Tahniah Muhaimin!

Memang berbaloi-baloi!!



Mua'az Mat Ali (Usahawan online & offline)
MuaazMatAli.com

"Wang hantaran lebih mudah jika anda tahu caranya..."

Ebook yang sangat bagus bagi mereka yang ingin mendirikan rumahtangga. Baru baca pendahuluan je dah menarik-narik hati untuk ketahui apa yang saudara Muhaimin ingin dedahkan. Ebook ini akan buat anda yang tengah pening kepala nak cari duit, nak planning majlis perkahwinan, nak urus wang gaji, nak jaga hati pasangan, nak turut kata bakal mertua menarik nafas lega kerana telah menjumpai cara untuk atasi segalanya.

Muhaimin telah bongkarkan berdasarkan pengalaman beliau dan ternyata dia berjaya lakukannya. Bab menjaga kewangan tu paling penting. Gaji berpuluh ribu jika kedua-dua tidak pandai menjaganya pasti akan goyah. Tak rugi anda dapatkan ebook WangHantaran.com ni!



Iza Hazwani (Business Data Analyst)
TipsElakBercerai.com

"Bravo!"

Bravo Muhaimin...! Saya sudah benar-benar faham tujuan produk ini dikeluarkan. Sememangnya ia mendedahkan rahsia sebenar yang tersingkap untuk menyerlahkan kemampuan diri sendiri untuk merealisasikan impian hidup, bukan hanya untuk mengecapi kehidupan berumah tangga, percayalah ianya lebih dari itu seperti pendedahan memanipulasi setiap peluang yang terdedah yang mungkin kita tidak sedari dan menukarkannya menjadi keuntungan kepada sesiapa sahaja yang mengaplikasikannya.

Setiap pendedahan disampaikan dengan cukup sempurna, jujur dan bijak secara santai. Saya yakin akan ada orang yang akan menyesal jika tidak sempat mengetahui rahsia yang didedahkan oleh En. Muhammad Muhaimin ini, jangan yang dikejar tidak dapat yang dikendong berciciran... Saya amat mengesyorkan penggunaan produk ini sebagai panduan untuk semua golongan.



Zazali Nordin (Founder, Speaker dan Career Coacher)
Wealthysense Coaching Enterprise

"Siapa sangka? "

Secara jujurnya, inilah kali pertama saya baca sebuah buku yang menceritakan pengalaman seorang bujang yang mengatur kewangan dan membina perniagaan online sehingga berjaya membina kehidupan yang selesa bersama isteri tersayang dan keluarga yang bahagia.

Siapa sangka insan biasa ini mampu mengatur hidup beliau dengan berdisiplin mengatur hidup bagi memulakan alam rumahtangga dengan insan tersayang. Saya rasa begitu teruja membacanya. Pelbagai tips / idea yang boleh digunakan untuk mengurus kewangan terutamanya kepada golongan bujang yang bergaji sederhana.

Faidul Rahhim Safian (Guru)
Himira.com
Miliki ebook WangHantaran.com | $$$Ejen$$$ | www.WangHantaran.com design by Muhaimin